
AGENCIA MANACORNOTICIAS 01/09/2026 - 10:26:00 | ![]() ![]() |

![]() | D’aquesta manera, el dissabte 19 de setembre, Inca viurà una jornada especial dedicada a les arts escèniques, amb una selecció de propostes d’àmbit nacional i internacional. |
Inca torna a omplir els carrers de cultura amb una nova edició de «Setembre, cultura al carrer». El cicle ofereix durant tot el mes de setembre una programació gratuïta de cinema, teatre, circ i música a diferents places i espais públics del municipi.
L’Ajuntament d’Inca torna a treure la cultura al carrer amb una nova edició de «Setembre, cultura al carrer 2026», un cicle que durant tot el mes oferirà una variada programació d’espectacles de cinema, teatre, circ i música a diferents places i espais públics del municipi. Totes les activitats són gratuïtes i obertes a tota la ciutadania, sense necessitat d’inscripció prèvia.
La programació arrencarà aquest divendres 4 de setembre, a les 19.00 hores, a la plaça d’Espanya, amb l’espectacle de circ contemporani «Sembrar», de la Cia. Moviments. L’endemà, dissabte 5 de setembre, a les 20.30 hores, la plaça del Blanquer es convertirà en una sala de cinema a l’aire lliure amb la projecció de «Mary Anning i la platja dels dinosaures».
El segon cap de setmana continuarà amb una doble proposta de la mà de Circ Bover. Així, el divendres 11 de setembre, a partir de les 18.00 hores, l’Orquestrina Vulpini protagonitzarà una cercavila itinerant que partirà de la plaça de Santa Maria la Major i arribarà fins a la plaça de Sa Quartera. En aquest mateix espai s’hi oferiran, paral·lelament, el «Taller Bambúcirc» i «Bambújocs». La programació cinematogràfica tornarà el dissabte 12 de setembre, a les 20.30 hores, a la plaça del Blanquer, amb la projecció d’OKGRÀCIESIADEU.
Inca, primera seu de Ciclop Territori. Una de les principals novetats d’aquesta edició és la col·laboració especial amb el festival Ciclop, el reconegut festival d’arts escèniques que se celebra anualment a Sineu. Enguany, Ciclop ha posat en marxa «Ciclop Territori», una extensió del festival que té com a objectiu acostar les seves propostes a altres municipis de Mallorca, i Inca ha estat escollida com a primera seu d’aquesta iniciativa.
D’aquesta manera, el dissabte 19 de setembre, Inca viurà una jornada especial dedicada a les arts escèniques, amb una selecció de propostes d’àmbit nacional i internacional. La programació començarà a les 12.00 hores, a la plaça de la Mare de Déu de Lluc, al Mercat Cobert, amb «L’animal més perillós del món», una proposta teatral procedent d’Irlanda. A les 13.00 hores, la plaça de Sa Quartera acollirà «Open Door», de l’artista català Pere Hosta. La jornada es tancarà amb música a les 20.00 hores, al Claustre de Sant Domingo, amb el concert de «Dee Armstrong & Sons», formació que també arriba des d’Irlanda.
El cicle «Setembre, cultura al carrer 2026» arribarà al seu final el divendres 25 de setembre, a les 19.00 hores, amb la representació de «Water Falls», una peça de teatre físic produïda per La Mecànica, a la plaça de Santa Maria la Major.
Amb aquesta nova edició, l’Ajuntament d’Inca consolida la seva aposta per apropar la cultura a la ciutadania i convertir els espais públics en escenaris de trobada, participació i oci, amb una programació diversa, accessible i gratuïta durant tot el mes de setembre.


- Emprenden acciones legales contra el acuerdo del Consell de Mallorca y el Govern. Los informes de la Fundació Teatre Principal d'Inca consideran ilegal el procedimiento aprobado para seleccionar la nueva dirección del teatro
- El Govern impulsa la reforma integral de la estación de Petra con una inversión de 4,7 millones de €. La intervención incluye una planta fotovoltaica para autoconsumo, plazo de ejecución 10 meses
- Coalició per Mallorca exigeix explicacions al Govern d’Espanya després que Pedro Sánchez hagi reconegut que l’Estat disposava d’una alerta policial de risc alt d’arribades marítimes a les Illes Balears
- 16 funcionarios toman posesión de su cargo en el Consell de Mallorca después de 20 años sin oposiciones
- El GOB reclama més ambició perquè la Llei del Litoral posi límits reals a la pressió sobre la costa
- VOX EXIGE PROTEGER LA IDENTIDAD Y LA SEGURIDAD DE LOS POLICÍAS QUE REALIZAN LABORES DE INFILTRACIÓN EN MALLORCA
- 39 ANIVERSARIO DE PROJECTE HOME BALEARS
- 12 personas de origen magrebí han sido interceptadas este viernes de madrugada tras llegar en patera al puerto de la Colònia de Sant Jordi, en Ses Salines, son ya 265 embarcaciones con 4.946 inmigrantes en 8 meses
- El creixement poblacional i la massificació turística porten les depuradores de les Illes Balears al límit de la seva capacitat
- El presidente Galmés asiste al primer acto con motivo de la Diada de Mallorca
1

























Sí
No


















