El fin de semana del 4 y 5 de marzo ha estado marcado
El Dojo Muratore Manacor y comarcas en las actividades deportivas de primer orden con un fin de semana completo y resaltar éxitos
Els competidors foren: en Miquel Ángel Almodóvar, segon classificat a la categoria infantil -46kg, en Dani Mascaró, primer classificat a la categoria infantil +66kg i en Mikael Eichler, primer classificat a la categoria cadet -73kg.
AGENCIA MANACORNOTICIAS 06/03/2023 - 08:56:56
Ponç Gelabert, se desplazaba a Bélgica para poder participar como juez continental con 4 licencias: así pues podrá juzgar: Nague No Kata, Katame No Kata, Ju No Kata y Goshin Jutsu No Kata.

Un fin de semana de competiciones. El fin de semana del 4 y 5 de marzo ha estado marcado por diferentes citas que han hecho que los judocas del club Dojo Muratore Manacor y comarcas hayan estado ocupados en diferentes eventos. Las citas comenzaban un poco antes del mismo fin de semana, el viernes el maestro, Ponç Gelabert, se desplazaba a Bélgica para poder participar como juez continental con 4 licencias: así pues podrá juzgar: Nague No Kata, Katame No Kata, Ju No Kata y Goshin Jutsu No Kata.

El sábado era el turno para los judocas en formación del club. Por la mañana tenía lugar el Campeonato de Mallorca de deporte escolar. El club aportaba tres competidores y los tres quedaron clasificados para poder representar a su club y Mallorca en el Campeonato autonómico. Los competidores fueron: Miquel Ángel Almodóvar, segundo clasificado en la categoría infantil -46kg, Dani Mascaró, primer clasificado en la categoría infantil +66kg y Mikael Eichler, primer clasificado en la categoría cadete -73kg.

El diumenge era el torn per la Copa d'Europa de Katas de Bèlgica, la parella de Goshin Jutsu No Kata, formada per na Joana Maria Puigserver i en Llorenç Gayà, va participar-hi. A la fase preliminar els va tocar

El atardecer era el turno por las categorías más jovencitas. Se desplazaron dos judocas para poder clasificarse por el Campeonato de Mallorca. Son Nina Ruth Eichler y Neus Caldentey. El domingo era el turno por la Copa de Europa de Katas de Bélgica, la pareja de Goshin Jutsu No Kata, formada por Joana Maria Puigserver y Llorenç Gayà, participó.

En la fase preliminar les tocó un grupo muy complicado, con dos medallistas mundiales, pero consiguieron un segundo puesto que les permitía disputar la final al atardecer. En la final, pudieron corregir pequeños detalles que les hicieron merecedores de la primera posición.

Un cap de setmana de competicions. El cap de setmana del 4 i 5 de març ha estat marcat per diferents cites que han fet que els judoques del club Dojo Muratore hagin estat ocupats en diferents esdeveniments. Els esdeveniments començaven un poc abans del mateix cap de setmana, el divendres el mestre, Ponç Gelabert, es desplaçava a Bèlgica per poder-se titular com jutge continental amb 4 llicències: així doncs podrà jutjar: Nague No Kata, Katame No Kata, Ju No Kata i Goshin Jutsu No Kata.

El dissabte era el torn per els judoques en formació del club. Al matí, tenia lloc el Campionat de Mallorca d'esport escolar. El club aportava tres competidors i els tres varen quedar classificats per poder representar el seu club i Mallorca en el Campionat autonòmic. Els competidors foren: en Miquel Ángel Almodóvar, segon classificat a la categoria infantil -46kg, en Dani Mascaró, primer classificat a la categoria infantil +66kg i en Mikael Eichler, primer classificat a la categoria cadet -73kg.

El capvespre era el torn per les categories més jovenetes. Es varen desplaçar dues judoques per poder-se classificar pel Campionat de Mallorca. Són na Nina Ruth Eichler i na Neus Caldentey.

El diumenge era el torn per la Copa d'Europa de Katas de Bèlgica, la parella de Goshin Jutsu No Kata, formada per na Joana Maria Puigserver i en Llorenç Gayà, va participar-hi. A la fase preliminar els va tocar un grup molt complicat, amb dos medallistes mundials, però varen aconseguir un segon lloc que els permetia disputar la final al capvespre. A la final, varen poder corregir petits detalls que els feren mereixedors de la primera posició.

¿Te ha parecido interesante la noticia?

 Sí  No
Reciente
Visto
Comentado