
AGENCIA MANACORNOTICIAS 09/10/2024 - 09:12:00 | ![]() ![]() |

![]() | Aquesta nova edició constarà de cinc sessions que es duran a terme del 16 de novembre al 15 de desembre, en horari de 10 h a 13 h, al molí d’en Beió. |
Torna ‘Llengua divertida’, el taller per aprendre català de manera lúdica i perdre la vergonya de parlar-lo. Llengua Divertida s'adreça tant a aquelles persones que no s'atreveixen a parlar català i volen perdre la vergonya, com a catalanoparlants que desitgin aprendre tècniques teatrals per millorar la seva expressió oral.
El Servei Lingüístic de l’Ajuntament de Manacor anuncia una nova edició del curs Llengua Divertida, una iniciativa que utilitza tècniques teatrals per ensenyar català d'una manera entretinguda i participativa. Aquest taller d'integració lingüística, destinat a persones majors de 16 anys, es va dur a terme per primera vegada el 2021 i ha tengut un gran èxit en edicions anteriors.
Creat i impartit per Ivan Martín, d'Aula Teatral, Llengua Divertida s'adreça tant a aquelles persones que no s'atreveixen a parlar català i volen perdre la vergonya, com a catalanoparlants que desitgin aprendre tècniques teatrals per millorar la seva expressió oral. El principal objectiu del curs és crear un espai de socialització en català, fomentant la confiança entre els participants i estimulant la seva integració lingüística i cultural.
Cada sessió aborda temes rellevants per a la vida quotidiana dels participants, permetent-los familiaritzar-se amb situacions i vocabulari específics, tot a través de la pràctica teatral. A més, els participants rebran un quadern de treball amb il·lustracions i vocabulari que els ajudarà a seguir les sessions.
Aquesta nova edició constarà de cinc sessions que es duran a terme del 16 de novembre al 15 de desembre, en horari de 10 h a 13 h, al molí d’en Beió. El curs és gratuït, però les places són limitades. Les persones interessades poden inscriure’s fins dia 13 de novembre enviant un correu electrònic a cat@manacor.org.
Llengua Divertida és un projecte d'integració lingüística que utilitza les arts escèniques com a eina educativa per ensenyar català d'una manera amena i efectiva. Amb un enfocament pràctic i dinàmic, facilita la confiança dels participants per expressar-se en català i fomenta la cohesió social a través de l'ús de la llengua.


- Manacor reclama al Govern que comencin de forma immediata les obres del nou Centre de Salut i SUAP
- La Federació de Salut Mental denuncia que el Consell deixa 4.000 alumnes sense el programa ‘Flip Up’ després d’anunciar la seva continuïtat
- La falta de efectivos necesarios de la Policía Municipal en Manacor obliga al Ayuntamiento a crear una bolsa nueva de horas extras para que los agentes que quieran puedan hacer más jornadas "a menor precio"
- Denuncia: “Desde el día de la tormenta del 9 de septiembre la avenida principal de S'illot (Camí de la Mar) no tiene luz, pedimos explicaciones al Ajuntament de Manacor, por este apagón interminable, tenemos que ir con linternas”
- PROGRAMA D'ACTES de nomenament de TOMEU CATALÀ I BARCELÓ com a FILL PREDILECTE DE VILAFRANCA
- VOX ALERTA DE QUE EL VOTO EXTERIOR VINCULADO A BALEARES CRECE UN 24 % EN MENOS DE TRES AÑOS
- Carta al director. “Los imbornales ciegos de la dejadez y la vergüenza de Manacor. No se puede ser más pasota que este Ayuntamiento. Lleno de plantas y tierra por donde debe pasar el agua de lluvia”
- L’STEI demana via judicial el cobrament íntegre de les pagues dobles del personal docent amb una retroactivitat de quatre anys
- La Banda Sinfónica de las Illes Balears estrena «Cabrera» de Azael Tormo en el concierto de la Diada de Mallorca
- Opinión: “Empatía”. Por las calles del centro de Manacor que no son peatonales, es difícil ir por las mismas, pues las aceras son estrechas y además con “obstáculos”, lo que sufrimos las personas con “PMR”

























Sí
No


















