
AGENCIA MANACORNOTICIAS 03/10/2025 - 03:35:00 | ![]() ![]() |

![]() | instal·lació fotovoltaica a la grada est del camp de futbol de Na Capellera, situat al carrer Ronda de l’Institut, 52 de Manacor. El projecte ha estat adjudicat a la mercantil Melchor Mascaró, S.A.U. |
COMUNICADOS: L’Ajuntament de Manacor inicia les obres de la nova coberta amb plaques solars a Na Capellera. El projecte, adjudicat per un import de 661.368,90 euros, té un termini d’execució de quatre mesos. L’Ajuntament de Manacor ha iniciat aquesta setmana les obres per a la construcció d’una nova coberta amb instal·lació fotovoltaica a la grada est del camp de futbol de Na Capellera, situat al carrer Ronda de l’Institut, 52 de Manacor. El projecte ha estat adjudicat a la mercantil Melchor Mascaró, S.A.U. (CIF A07045248).
El preu d’adjudicació és de 545.438,65 euros, més el 21% d’IVA de l’obra (114.542,12 euros), més el cost de gestió de residus (1.261,94 euros) i el 10% d’IVA de residus (126,19 euros). En total, el cost per a l’Administració ascendeix a 661.368,90 euros, IVA i gestió de residus inclosos. El termini d’execució serà de quatre mesos a partir de l’acta de comprovació del replanteig. El projecte compta amb el suport del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència, finançat per la Unió Europea a través dels fons Next Generation EU.
La nova instal·lació constarà d’un únic generador fotovoltaic compost per 260 panells solars de 455 Wp cadascun, que permetran una producció significativa d’energia renovable. Segons l’estudi d’eficiència energètica realitzat, el complex esportiu consumeix actualment 118.748 kWh d’energia primària no renovable a l’any. Després de la instal·lació, es preveu un consum de 79.667,31 kWh anuals, cosa que suposa una reducció del 33%.
A més, la nova instal·lació generarà 144.170,20 kWh anuals d’energia solar, excedents que, gràcies a la modalitat d’autoconsum compartit, podran ser emprats en altres consums municipals o en habitatges de protecció oficial. Aquest projecte és una aposta clara per l’aprofitament dels recursos renovables, la reducció d’emissions contaminants i la modernització de les infraestructures públiques amb criteris d’eficiència i sostenibilitat.
Tres agents de la Policia Local de Manacor prenen possessió com a nous oficials del cos. Aquest divendres han pres possessió tres nous oficials de la Policia Local de Manacor. Es tracta de tres agents que ja formaven part del cos i que, en base a la convocatòria impulsada per l’Ajuntament de Manacor, passen a exercir el càrrec d’oficials en comissió de serveis. L’acte de presa de possessió ha tengut lloc davant el batle de Manacor; el cap de la Policia Local, Pere Taberner; i el delegat de la Policia Local.
Aquesta incorporació permetrà reforçar els efectius del cos i, alhora, disposar de més recursos en l’àmbit organitzatiu per garantir una millor coordinació del servei. Els tres nous oficials compten amb una àmplia trajectòria dins la Policia Local de Manacor, fet que assegura experiència i coneixement del municipi en l’exercici de les seves noves responsabilitats.
El batle de Manacor ha valorat molt positivament aquesta passa endavant i ha agraït “el compromís i la responsabilitat assumida pels agents, que des d’ara contribueixen amb més atribucions a la tasca de garantir la seguretat i la convivència al nostre municipi”.


- El Consell de Mallorca presenta el Gran Premio del Criador 2025, cita que se consolida en el calendario del trote balear
- L’Ajuntament de Santanyí inverteix més de 55.000 € en millores a les dues piscines municipals
- El presidente Galmés recibe en audiencia al presidente de Sa Xerxa de Teatre Infantil i Juvenil de les Illes Balears
- El Consell de Mallorca colabora con la FIET – Fira de teatre infantil i juvenil de Baleares, organizada por Sa Xerxa, que se celebrará del 16 al 19 de octubre en Vilafranca
- El PP de Mallorca planta cara a Madrid y reclama que el Consell tenga voz propia en la gestión de AENA y se garantice el descuento de residente
- La “Plataforma Sí a los cruceros” pide al Govern que no reduzca el cómputo semanal de cruceristas y lo califica de error por desconocimiento del sector
- L’Ajuntament ha tornat a posar en marxa, durant aquest 2025, el cicle de visites guiades “Descobreix Inca”, amb la col·laboració de la Fundació Es Convent
- TIRADA DE PROMOCION.EVITA LOS INCENDIOS FORESTALES
- Llorenç Perelló, presidente del Fons Mallorquí de Cooperació
- El Hospital de Inca elabora una encuesta de percepción sobre atención humanizada, cuyo objetivo es recoger la experiencia tanto de pacientes y acompañantes como de profesionales sobre el servicio

