VILAFRANCA DE BONANY
FESTES DE NADAL, CAP D'ANY I REIS
Del 15 de desembre a l'11 de gener de 2026.
ajvilafrancadebonany.net 13/12/2025 - 20:17:34

FESTES DE NADAL, CAP D'ANY I REIS

VILAFRANCA DE BONANY

Del 15 de desembre a l'11 de gener de 2026

Després de les Festes de Santa Bàrbara, Vilafranca es prepara per les Festes de Nadal, Cap d'Any i Reis amb un programa d'activitats per a tothom, del dilluns 15 de desembre al diumenge 11 de gener de 2026. 

El programa inclou moltes activitats per a tots els públics, amb concerts, contacontes, tallers, festes, ... amb el tema en què la temàtica de Nadal , com no podia ser d'altra manera, és el principal centre d'interès. 

Enguany el programa posa èmfasi en les neules de Nadal. 

A la imatge, un disseny de neula de Margalida Mascaró, que n'il-lustra el programa d'enguany amb motiu, especialment, que les neules hagin estat declarades Bé d'Interès Cultural Immaterial per part del Consell de Mallorca. 

En aquest cas, la neula simula la silueta de Vilafranca, reconeguda per la cúpula de l'església parroquial. 

Salut i molts d'anys!!

Bon Nadal i venturós any 2026!


Reciente
Visto
Comentado