Miquel Àngel Grimalt Vert, llicenciat en Dret i en Filologia Catalana, professor
OCB Manacor organitza la conferència "Català i escola, una batalla que no hauríem de perdre", a càrrec de Miquel Àngel Grimalt Vert, 26 de novembre a Can Lliro a les 20 hores
Ha estat regidor de l’Ajuntament de Manacor i, en el Consell de Mallorca, director insular de Sistemes d’Informació, d’Urbanisme i de Patrimoni i conseller de Medi Ambient.
AGENCIA MANACORNOTICIAS 24/11/2025 - 04:11:00
Miquel Àngel Grimalt Vert (Manacor, 1968) va ser membre de la Junta del grup Blanquerna, del Sindicat d’Estudiants Nacionalistes i de la Joventut Nacionalista de Mallorca.

Català i escola, una batalla que no hauríem de perdre. La delegació de Manacor de l'Obra Cultural Balear organitza la conferència "Català i escola, una batalla que no hauríem de perdre", a càrrec de Miquel Àngel Grimalt Vert, llicenciat en Dret i en Filologia Catalana, professor de l'IES Mossèn Alcover i advocat. Serà aquest dimecres 26 de novembre al bar Can Lliro de Manacor a les 20 h. Entrada lliure i gratuïta.

Miquel Àngel Grimalt Vert (Manacor, 1968) va ser membre de la Junta del grup Blanquerna, del Sindicat d’Estudiants Nacionalistes i de la Joventut Nacionalista de Mallorca. Ha estat regidor de l’Ajuntament de Manacor i, en el Consell de Mallorca, director insular de Sistemes d’Informació, d’Urbanisme i de Patrimoni i conseller de Medi Ambient.

També ha format part de la Junta de l’Obra Cultural Balear, de la Junta de Personal Docent de les Illes Balears i, durant deu anys, de l’equip directiu de l’IES Sineu. Actualment exerceix com a advocat especialitzat en temes administratius i és professor de secundària a l’IES Mossèn Alcover.

¿Te ha parecido interesante la noticia?

 Sí  No
Reciente
Visto
Comentado