
AGENCIA MANACORNOTICIAS 16/12/2025 - 08:13:44 | ![]() ![]() |

![]() | S'Agrícola Manacor a les 20:00 hores. Aquest proper dijous 18, Marga Gomila i Maribel Toro, ens presentaran el seu treball en forma de llibre titulat "Un Milagro pedagógico" Qui son les autores? |
S'Agrícola Manacor a les 20:00 hores. Aquest proper dijous 18, Marga Gomila i Maribel Toro, ens presentaran el seu treball en forma de llibre titulat "Un Milagro pedagógico" Qui son les autores?, vos en feim un tast: Marga Gomila es mestra d'Educació Primària amb més de devuit anys d’experiència, especialitzada en Innovació Pedagògica, acompanyament docent, acompanyament de centres en procés de transformació educativa i lideratge escolar. Ha format part de l'equip directiu d’un centre públic d’infantil i primària durant set anys com a cap d'estudis, i ha exercit com a formadora i assessora pedagògica en processos de transformació educativa.
És sòcia fundadora d’Ithaka New Education Project i de l'Associació sense ànim de lucre Proyecto Milagro Pedagógico, des d'on impulsa iniciatives de canvi profund i conscient. Combina la seva trajectòria docent amb la mentoria educativa i la consultoria espiritual per a oferir un acompanyament integral a les comunitats educatives.
I Maribel del Toro, també es mestra d'Educació Infantil i Primària amb més de devuit anys d'experiència, especialitzada en Innovació Pedagògica, acompanyament docent, acompanyament de centres en procés de transformació educativa i lideratge escolar. Directora d'un centre públic d'infantil i primària durant set anys, i ha exercit com a formadora i assessora pedagògica en processos de transformació educativa.
És sòcia fundadora d’Ithaka New Education Project i de l'Associació sense ànim de lucre Proyecto Milagro Pedagógico, des d’on acompanya a docents i comunitats educatives cap a una educació més humana, conscient i transformadora. El seu propòsit és clar: ser mentora de projectes i somnis que revolucionen l'escola des de dins.


- El Govern promociona el sector náutico de las Baleares en la feria BOOT de Düsseldorf, considerada uno de los foros más importantes a nivel internacional (Alemania)
- El Teatre Principal de Santanyí commemora el seu centenari amb un gran mural de Llorenç Garrit i Pato Conde
- ANPE FIRMA EL ACUERDO DE MEJORA DE LA INDEMNIZACIÓN DE RESIDENCIA PARA EL PROFESORADO
- El próximo jueves día 22 de enero de 2026 se presenta en la Librería Món de Llibres de Manacor el libro Martín y Martina del escritor y periodista José María Sánchez, a las 19:00 horas
- El Consell de Mallorca lanza por primera vez una convocatoria específica de ayudas al voluntariado
- La Rafa Nadal Academy acoge el primer torneo del FIP Tour de Pádel 2026 en España
- Carme Gomila anuncia la seva renúncia com a regidora de l’Ajuntament de Manacor, Antònia Pujades rellevarà al ple del proper mes de març a la delegada de Cohesió Social i Educació
- Aldeas Infantiles SOS e Inserta Empleo se unen para fomentar el empleo de las personas con discapacidad
- Soy Theunisse y Erik Lado del Renshinkan Manacor y Llevant consiguen 2 quintos puestos en el Campeonato de España Junior de judo celebrado en Cataluña, llegaron a la semifinal
- Subvenciones del Consell de Mallorca para el patrimonio del Obispado en Sant Salvador de Felanitx, parroquia de Capdepera, Órgano de Petra, Sant Bartomeu de Montuïri (950.000€)
2



























Sí
No




















